2 1/2 men nuu!

Okej jag fattade ganska snabbt att man inte kan leva på flytande föda. Men jag är nyttig och tänker äta sådant jag vet att det inte är mycket kalorier i. Jag är på hugget! ;) Fick bli en räksallad nyss. Mums! Sitter och kollar på någon konstig film på tvn. Doa: dead or alive. Dom slåss hela tiden. Typ någon ninja film eller nått haha. Måste göra om headern! Idag eller imorgon. Fast bakgrunden på headern får nog bli vit. Eller iallfall någon annan färg. Förut så skulle jag testa blogspot och devote. Men jag tror att jag håller mig till blogg.se. Nu vet jag ju hur man gör här så då blir det krångligt att byta. Devote tyckte jag inte var bra. Och på blogspot så tyckte jag att det var svårt att fixa så att bloggen blev bra. Får försöka mig på att fixa denna bloggen jag har istället! ;)
Trodde att det skulle börja regna men smhi ljög visst för mig! :O
Nu börjar 2 1/2 men så ska kolla på det! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback