17 Juni

Hade verkligen inte tid att blogga igår. Hade fullt upp. Jag och syster drog till sommarvik efter jobbet, men när vi kommer dit så försvinner ju solen såklart. Men vi badade ändå! Kallt var det men vi klarade det! Jag gick och hon cyklade bredvid. Gick 7km, bra gjort! ;) Idag så fick vi sluta lite tidigare, typ halv fyra och det va skönt när det var så fint väder. Vi har rensat ett helt förråd idag och det tog flera timmar. Men bra blev det och dom blev nöjda. Sen var vi med barnen lite. Vi gungade och sånt. Annars idag så har jag rensat poolen och så har jag övningskört lite med pappa. Måste ju vara ärlig och säga att jag fick kärringstopp i början när jag skulle köra iväg. Men när jag fick lite bättre koll på det så gick det ganska bra tyckte jag. Ska köra en eller två gånger till veckan också. Imorgon kommer Andreas och hämtar mig. Så åker jag tillbaka på söndag. Längtar verkligen efter att få träffa honom! Otroligt hur man kan älska och sakna någon så mycket! :D Nu får jag kika in på H&Ms hemsida om dom har fått in något nytt! Och lite andra sidor såklart! :) Snart får det bli sängen så jag är skapligt pigg imorgon! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback