15 Juni

Klockan ringde sex imorse och jag kände att jag bara ville ligga kvar i sängen och sova mer! Men nej! Gick ut och gick/sprang en sväng. Då vaknade jag! ;) Sen fick det bli en snabbdusch för jag kände mig svettig. Sen gjorde jag mig iordning sen var det dags att jobba! Idag så har vi städat vid alla spelen, börjat städa i pysselskåpet, spelat brännboll, städat byggrummet, och sen på slutet så städade vi ur alla skåp i köket. Det var jobbigt kan jag lova men money money! :D Har nyss ätit lite mat och tänkte gå ut och gå eller cykla. Sen en gång till senare ikväll. Måste hålla detta nu så jag blir av med massa kilon. Jag skulle vilja gå ner tio kilon sen får jag bedöma efter det om jag vill gå ner mer eller hålla den vikten. Nej nu får jag ta tag i detta! :)

Säger grattis till min kusin Alexandra idag som blir 16 år, GRATTIS! :D

Jag för två år sen, smaaaal! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback