14 Juni

Gick och la mig försent igår känner jag idag. Men va ju massa bra på tvn så kunde inte låta bli. Började iallafall klockan 8 idag. På morgonen var det rätt lugnt. Sen så fick jag och syster kolla på teater som några av tjejerna på sommarfritids hade gjort. Så söta haha! :). Sen blev det att äta lunch, lasagne. Helt okej! Sen hade vi rast men det blev inte så mycket rast för vi visste inte vad vi skulle göra. Så vi gick och lekte med barnen istället. Sen skulle vi storstäda ett rum och det tog flera timmar! Jobbigt var det men bra blev det. Sen när det var klart så fick en städa under diskbänken och en några hyllor så det gjorde vi sen fick vi sluta. Vi slutade ungefär 16 idag. Vi jobbar 8-16.30. Idag ska jag lägga mig i sängen typ halv nio så jag har mer energi imorgon. Tänkte gå ut och gå så att jag får lite mer energi. Får se hur de blir med den saken. När vi kom hem så hade mamma gjort mat, gott gott! Jasmineris, kyckling & currysås. Mumma! Sen så gick jag med Pontus ut för att hoppa på studsmattan men det slutade med att bada i poolen haha. Efter det fick det bli en liten dusch för va ju så kallt i poolen. Det är väll min dag än så länge! ;)

Idag firar jag och Andreas 1år & 4 månader! :D ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback