15 Juli

Bloggade inte något alls igår. Kan väll säga att det var min bloggfria dag? ;) Det var fint väder så jag hade ingen lust med att sitta inne vid datorn. Vi åkte och badade. Riktigt skönt i vattnet. Och så spelade vi spel. När klockan va ett på natten ville Andreas och några åka till Arvika för det är ju Arvikafestivalen där. Men jag bara: NEJ!! Haha. Hade verkligen ingen lust med det. Sen ville dom till nyängen och köpa hamburgare. Det är ju nattöppet där. Jag tänkte bara "Jag vill hem till sängen" haha. Jag var trött och hungrig! Fast jag ville ju inte åka typ 5 mil för att äta något. Men sån tur var så åkte vi hem när klockan var typ halv tre. Så då lagade jag lite cous cous. Sen kikade vi på tv innan vi somnade.

Idag så vaknade jag vid tolv. Måste verkligen lägga mig tidigare så jag inte sover bort hela dagen. Förra sommaren var jag kanske uppe vid tio. Har precis ätit lite frukost. Tyvärr så är det inte lika fint väder idag. Det regnar. Fast det kan ju va skönt det med ibland. Idag fick jag min lön också. Det är inte fel! :D Fast det ska gå till körkortet. En sak jag inte förstår är, varför är killar mer desperata av körkort än tjejer? Visst, jag vill ha körkort men det är inget jag verkligen går och tänker på hela tiden "jag längtar tills jag får körkort". Det får ta den tid det tar. Jag har inte bråttom. Men jag har som mål att ha det till våren. Det är ju ett tag kvar dit. Men vi får se. Har inget planerat för dagen än. Tänkte kanske gå till farmor och hälsa på. Det händer ju inte alltför ofta. Skriver mer senare! :)

Igår hade jag och Andreas 1år & 5 månader

Mitt mongo! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback