The new daughter



Precis sett klart denna nu. Handlade om två barn, en kille och en tjej. Deras mamma lämnar dom och pappan får vårdnaden om dom. De flyttar till ett hus i en liten stad. Inte långt ifrån huset ligger en liten kulle som dottern gillar. Sen händer det massa konstiga saker. Tyckte den var lite konstig och man fick inte se vad som hände på slutet. Hatar verkligen när man inte får veta vad som händer i slutet på filmer!

Sa ju att jag skulle berätta varför jag var så glad, så det ska jag göra nu. Jag har länge oroat mig för hur jag ska ha råd med körkortet. Well, det känns bra att säga det här. Men körkortet är räddat! Jag har fixat pengar! Så nu har jag ansökt om körkortstillstånd sen är det bara att sätta igång! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback