Sammanfattning om igår

Hann inte blogga innan jag stack iväg igår. Men vi började hos Hanna klockan sju. Var lite stelt i början. Vi spelade lite kort och så. Men efter att alla hade fått i sig lite alkohol så kom vi igång! Vi körde några lekar. Sen blev det dans haha! Sen städade vi lite innan vi drog därifrån. Drog kanske vid 23? Då började vi gå ner mot stan. Sjöng som bara den. Gick inte att missa oss. När vi väl kom ner till stan så drog vi till Örnäs men drog lika snabbt tillbaka till stan. Vid den här tiden började mina fötter verkligen döda mig. Så då traskade vi in till stan igen. Där skulle Sandra och Anna äta pommes så då fick jag äntligen sitta ner och vila fötterna. Emelie kom också så pratade med henne. Sen satt vi där en stund och pratade. 

Efter det så skulle Sandra och någon köpa pizza så då drog vi dit och det var låååååång kö. Fick vänta länge. Men tillslut så fick dom sin pizza. Sen gick vi närmare stan igen. Då var klockan kanske halv tre. Sen började jag längta efter sängen så jag var hemma klockan 3 ungefär. Hur gött som helst att ta av sig skorna. Jag vägrade ta av mig dom för jag skulle stå ut. Och jag klarade det ju! ;)

Kvällen var rolig och jag tror inte att någon missade oss 16 tjejer när vi sjöng sommartider genom hela stan. Och lite waka waka med Shakira. Herregud haha! Detta läggs på minnet säger jag bara! Måste göras om! :D ♥
Bilder kommer!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback