Right now




Ser ni vilket fint rivsår jag fick av katten förut? :( Jag bar henne och så gick jag in till badrummet där Andreas duschade. Då blev hon rädd för vattnet så då rev hon mig och hoppade ner. Fick ett litet på knät också. Men det syns jättemycket i verkligheten. 2 röda streck en liten bit ovanför bröstet typ 5 cm långa. Hoppas dom går bort snart!

Idag är det 14 dagar kvar tills jag fyller 18år, längtar!
Regnet fortsätter att ösa ner men det gör inget. Det är söndag och vi ska ha en film och myskväll! Ska se på tokyo drift (Andreas som valde) förvånad jag blir att det blev en bilfilm.. eller inte ;) Men när vi har kollat klart på den så får jag välja. Eclipse idag kanske? Kan snart inte vänta längre med att se den! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback