Måndag

Har precis ätit lite mat, va gött för jag va hungrig. Vi va i Säffle förut och bytte bil. Så nu kan vi åka mycket billigare. Tänkte kanske ta en promenad snart. Fick hem en liten tidning om torgfesten. Det är en fest i Säffle som arrangeras varje år. Den håller på från onsdag-lördag. Olika artister spelar och det finns god mat att köpa. För mer information klicka här! Vi funderade på att gå in på fredagen. Då är det grisnils och the errols som Andreas gärna vill se.

Förresten! Jag drömmer ofta att jag är gravid. Så jag var tvungen att googla vad det betydde. Det skulle tydligen betyda längtan efter barn. Det är ju faktiskt sant. Klart jag längtar efter barn. Men det får allt vänta! ;)


Kommentarer
Postat av: Alexsandra Olsen

ska också ut på fredan, så kör då :)

så vi kan ses, tycker jag!

2010-07-26 @ 22:23:31
URL: http://alexsandraolsen.blogspot.com/
Postat av: Jennie

Ja får se på detta ;)

2010-07-28 @ 00:53:42
URL: http://jeeenie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback