Hemma

Nu är jag hemma igen, och gissa vad jag fick med mig hem? ;)

SKORNA! :D Trodde att någon annan hade köpt dom först för jag såg dom inte i fönstret. Men dom var allt därinne! Klänningen var borta så fick bli skorna. Ödet bestämde! Är 379kr fattigare men det var det värt. Ska va på mig dom på lördag. Dom är bekväma att gå i också.

Just nu så sitter jag och äter lite. Skippade frukosten idag för hade lite ont i magen förut. Va mycket folk i Åmål. Från alla möjliga ställen. En som var inne på intersport var från Schweiz hörde jag. Varmt är det ute också. Läste på en löpsedel att det är tropisk värme i Sverige. Men jag vill ha sol också! :D


Kommentarer
Postat av: hanna

sa ju att klänningen skulle vara slut ;) men så bra att skorna fanns iaf!

2010-07-08 @ 19:05:35
URL: http://hannandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback