Bilder sen Grebbestad, Lördagen


Andreas & Adam dagen efter påväg ner till Grebbestad

Grusparkeringen, där var det ös ska jag lova. Men inte dagen efter! ;)

Skorna på bilden som jag köpte för en månad sen kanske...?
Dom är helt trasiga efter 2 dagar i Grebbestad. Dålig kvalité!

Kyrka





Hamnen



Jan, Andreas syster Susanne, Andreas & Adam vid hamnen


När vi hade gått runt i Grebbestad en stund så skulle vi äta. Fick bli en pizzeria för det går ju ganska snabbt att få maten tänkte vi. Jag och Andreas beställade hamburgare och pommes och Adam en kebabrulle. Vi satt och väntade och väntade och väntade... efter 45min så får vi maten! Hade vi inte redan betalat så hade vi nog gått. Det var ett jättedåligt ställe. En liten pizzeria och det tar 45 min. Andreas sa att han bara ville ha ketchup på sin hamburgare. Men då fick han allt utom ketchup istället. Det var inte mycket mat så man blev ju inte direkt mätt.


Så vackert!





Turisttåg

Mmmmmmm :D



Älskling ♥

Badade i havet, det var riktigt skönt! :)



Någon blev stoppad, mahah ;)

Så, det var dom bilderna. Nu ska vi käka lite food!


Kommentarer
Postat av: sannie

Ha en trevlig helg! :)

följ min lilla blogg om du känner fört, höhöh.

RAWO RAWO FIGHT THE POWER!

2010-07-03 @ 02:03:25
URL: http://sannie.blogg.se/
Postat av: Jennie

Detsamma!

Ska kika in på den :)

2010-07-03 @ 12:34:45
URL: http://jeeenie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback