Bilder sen Grebbestad, Fredagen



Adam njuter i solen med en cider

På en camping 5 min från där vi bodde

Om vi ska dit på midsommar nästa år så ska vi nog hyra en sån liten stuga som ni ser. 400kr/natten. Fast det är bara 2 sovplatser i en men är ju bara att hyra fler.

På G! ;)




Vi hade vädret på våran sida!

Sen kom de massa folk ur en buss och börja ösa med oss haha

Vid tolv ungefär så följde vi Andreas till bilen för han blev lite för full, men jag och Adam drog tillbaka in till Grebbestad. Vi hittade en cykel som vi tog så att det skulle gå snabbare.

Det var inte så mörkt som det ser ut, men jag hade blixten på när jag tog kort

När vi väl hade kommit in till Grebbestad så möter vi min halvbror och han vill att vi ska följa med till deras stuga så det gör vi. Fast vi tog bussen tillbaka! ;) På bilden är det min halvbrors tjej och hennes bror

När vi kom tillbaka till bilen såg det ut såhär. Andreas låg och snarkade och tog upp hela baksätet. Jag och Adam tog varsin framstol och försökte sova. Blev inte så mycket sömn. Vi hängde kläder för rutorna så att det inte skulle bli så ljust när vi vaknade. Måste ha sett roligt ut!

Nu ska vi in på biltema en snabbis för Andreas ska ha olja till bilen och en kabel
så resten av bilderna kommer snart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback