16 Juli

Så nu har jag vart på banken, polisen och hos farmor. Hos farmor var jag i flera timmar. Men när jag nästan är framme vid banken så kommer jag på att man måste ha legitimation med sig. SKIT! Den glömde jag! Så då fick jag gå tillbaka och hämta den och sen gå dit igen. Varmt var det också. Men det gick bra iallfall. Så spelet kommer på måndag tror jag. Hos polisen skulle jag ju söka om körkortstillstånd. Men transportstyrelsen har ju tagit över det eller vad det var så fick en hemsida som jag skulle gå in på. Sen traskade jag vidare till farmor. Vi kollade lite på tv och sen bjud hon på mat och efter det jordgubbar. Mummma va gött det var. Sen pratade vi och så. Sen vågade jag faktiskt fråga om pengar. Hon frågade hur mycket. Då sa jag att det berodde på hur mycket hon ville låna ut. Då sa jag att jag har ungefär 2000 till körkortet nu. Och jag har räknat med att det kostar runt 10.000. Så då fattade hon nog att jag ville låna 8000. Men hon ville ju ha tillbaka pengarna men då sa jag att jag skulle betala i månaden till henne. Och det tyckte hon väll lät bra. Men hon skulle fundera lite. Men hon sa ju inte nej. Detta var väll inget att va nervös för? Snäll farmor jag har! :) Nu ska jag duscha och göra mig iordning sen får vi se vad som händer. Jag är glaaaaad! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback