1 Juli

Havregrynsgröt till frukost kändes nyttigt!
Vi är påväg till Vålberg, skulle ställa någon bil i ett garage. Badade på örnas förut också. Tyckte att det var så himla varmt ute. Det var riktigt gött att bada! Fast en badkruka till pojkvän satt bara och kollade på! ;). Imorgon får det nog bli att sola lite så man får lite mer färg. Satt och tänkte på häromdan varför det går så segt om man längtar tills något? Jag längtar tills 8 augusti för då fyller jag 18. Det ska bli så gött! Krogen nästa? ;). Synd att det är en söndag. Skulle ju kunna göra så att jag går ut den 7:e och när klockan slått tolv så går jag in på harry's. Men jag väntar nog till helgen efter. Men en öl får det allt bli på min födelsedag iallfall. Längtar sjuuukt mycket.

SANDRA NILSSON?! HARRY'S NÄR DU HAR FYLLT 18? :D


Kommentarer
Postat av: sandra

Jajjemän! LÄTT :D

2010-07-03 @ 21:27:04
URL: http://sanilicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback