Trött, huvudvärk och sur! Rent ut sagt...

Sitter i skolan och har turism. Ni vet att jag skrev igår att jag inte fick något sms av min lärare så jag åkte till skolan ändå. Nu säger hon att jag har bekräftat och fått de fast jag inte ens har det? Varför skulle jag ljuga om en sån sak? Det vinner jag ju ingenting på ändå. Jaja jag skiter i det nu för jag orkar inte ta den diskussionen. Just nu så sitter Andreas och gör teoriprovet på körskolan, undrar om han klarar det. Han skulle skriva så fort han kunde. Man har 50 minuter på sig så han är nog inte klar än. Igår skulle vi fortsätta med vårat projektarbete men det kunde inte jag görra eftersom vi inte har något internet. Den här dagen startade inte bra alls idag. Får hoppas att den blir bättre. Har haft huvudvärk sen igårkväll. Blir galen! Trodde att det skulle gå över när jag vaknade imorse men de berodde tydligen inte på att jag behövde sova. Ska ta och fixa praktikplats senast fredag, blää vill inte! Ska nog va på Åmåls stadshotell, hoppas jag iallfall. Slipper jag att åka buss mån-fre. Skriver mer senare för mitt huvud dunkar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback