Nya bilen


Här är våran nya bil! Inte så jättesnygg men billigare än den andra.
Idag ska Andreas tona rutorna så då ser det lite bättre ut iallfall. Skulle nog behöva tvättas med men det är ingen idé för den blir lika lortig snart igen. Bya klädsel i den ska han nog göra idag med. Sen ska vi köpa en vit blinkers för det va bara en på nu, den andra hade gått sönder. Automat är det! Det är ju gött fast lite tråkigt.

Ringde sjukhuset för en stund sen och fick tid imorgon 13.40 så nu får vi se hur det går. Det kunde va en inflamation sa hon men det får jag väll reda på imorgon. Hoppas på att älskling följer med mig, han måste! haha. Snart så kommer han och hämtar mig tror jag. Då ska vi till mekonomen och köpa toning och sen till ica sen laga mat, tror jag iallafall. Ska göra klart min projektplan nu sen kommer älskling och hämtar mig! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback