New shoes

Godmorgon

Igår va vi inte hemma förrän vid halv tolv. Usch va trött jag va! Vi bestämde oss för att åka till Karlstad och kolla lite. Och Andreas hoppades på att få byta bil. Han ville kolla på en v70 tdi men han ville sälja den istället för han behövde pengar. Så åkte vi och kollade på en 945 ltt, den va okej. Andreas vill nog ha den iallfall. Han fick provköra den och då blev han sugen. Men jag va lite spektisk, vill ha en diesel nu. Men vi får väll se vad det blir. Vi kommer inte ha mercedesen kvar iallfall för den drar ganska mycket bensin sen så ska den snart besiktas. Vi får se vad som händer och sker. Va nästan inte inne på några affärer alls igår. Vi åkte så sent så jag hann nästan inte. Men jag hann in på skopunkten och köpa nya vinterskor. Fick bli ett par uggs för 199;- hur goa som helst!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback