Jag vill ha sommar och värme!

Kom nyss hem efter att vi har vart ute en sväng med bilen. Vi drog en sväng till Säffle men där va det dött så vi drog till Svanskog istället men det va inte så mycket mer liv där precis. Efter ett tag drog vi hemåt. Men i Svanskog så fick jag faktiskt köra bilen, och det gick faktiskt riktigt bra! Andreas satt breve och sa hur jag skulle göra. Fick köra från en busshållsplats till en annan. Känner mig faktiskt riktigt stolt över mig själv om jag ska vara ärlig. Andreas tjatar på mig att jag ska följa med till Alexsandra men jag vet inte om jag orkar gå ut i kylan igen. -25 grader fyfan.


Kommentarer
Postat av: alexsandra

du orka benny ;)

2010-01-06 @ 04:02:03
URL: http://alexsandraolsen.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback