Huvudvärken är borta men jag vill hem!

Kom tillbaka till turismen för en stund sen. Vi fortsätter att jobba med Naturbyn. Usch vad kallt det är ute måste jag säga! Har ju inga lår kvar när man kommer in känns det som. Förresten vill jag att mitt hår ska bli längre, vill ha långt långt hår! Idag så lockade jag håret lite innan skolan, fast bara där fram. Men det syns inte så mycket om jag har på mig jackan. Orkar verkligen inte göra hela håret på morgonen. Tar för lång tid. Jag hinner inte ens äta frukost på morgonen. Klockan ringer 05.50 och jag ligger kvar till 06.05 ungefär. Sen tar jag på mig kläder, sätter på plattången och sminkar mig medans den blir varm, sen plattar jag håret sen är klockan 06-40 och då är det dags att gå till bussen. Så ser en vanlig morgon ut för mig.

Just nu känner jag att jag vill ha badkar igen! Lägga sig och ta ett varmt bad med massa värmeljus runt om och lyssna på musik. Man käner sig så avslappnad, all stress som man har haft under dagen bara försvinner. Men tyvärr så har vi inte det i våran lägenhet. Inte för att det spelar så jätte stor roll men det är så skönt att ta ett bad. Att duscha känns bara jobbigt haha. Vi har fått tillbaka värmen också, jippie! Slipper frysa när man ska sova. Behöver inte sova med två täcken längre fast det gör jag ändå. Nu har jag vant mig vid det så. Nu börjar till och med jag bli nervös inför Andreas uppkörning, han klarade teoriprovet! Jag vet inte vad som är svårast egentligen. Det varierar nog från person till person. För mig är det nog teoriprovet tror jag. Nu ska jag hänga med på lektionen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback