Sommarbilder

Sitter just nu i skolan och nördar farmville, ovanligt! ;) igår så bytte vi bil till en turbo diesel så nu åker vi rätt billigt iallfall. Men skatten är ju dyr tyvärr. Gick inte och la oss förrän typ tolv igår fast jag sa att jag skulle lägga mig vid nio, är ju så himla trött på morgonen så går upp en kvart innan vi ska åka. Snart så ska va ha turism. Har ingen lärare idag för Jeanette är i Stockholm på något möte. Men senare ska vi ha projektarbete. Idag blir det nog bara slappis dag för min del. Ska försöka att få en tvättid med. Usch så tråkigt att tvätta men känns skönt att ha det gjort när man är klar. Ska ringa sjukhuset sen tänkte jag eftersom jag har så ont i svanskotan. Sitter och läser lite och undrar över vad det kan va. Läste att de kan va nån cysta och då måste man opperera, hoppas inte de! ;s Ska iallfall ringa sjukhuset snart och få en tid så fort som möjligt för såhär ont orkar jag inte gå runt att ha. Nu slutar jag forska i vad detta kan va haha. Sitter och kollar lite på bikinis nu och längtar till sommaren!



























Häääärliga bilder!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback