Det kanske ni inte visste om mig...

Jag har ett stort intresse för Amazoner. Tycker dom är otroligt snygga! Skulle gärna vilja ha en men man kan ju inte ha allt. Men när jag får jobb hoppas jag att jag kan köpa en som jag kan göra iordning och åka i när jag får körkort. Men varför gillar jag dom egentligen? Jo för att jag tycker dom är annorlunda om man jämför med andra bilar. Kolla bara på formen, inte alls lik en 740 som alla andra har. Den är unik helt enkelt. Jag vill inte ha en 740 som alla andra har men det kommer väll sluta med det ändå.

Grr...

Jag ska inte ha barn före jag är 25år, tyvärr måste jag säga. Vill ju ha en liten unge nu ju! Men det är lika bra att vänta, det är så mycket ansvar och både jag och Andreas vill leva först. Inte för att man inte lever när man har barn, det är klart man gör men man blir så låst. Egentligen vill vi ha en hund men det är också ganska mycket ansvar och vi vill ju kunna åka iväg ibland och det kan vu ju inte då. Men vi har båda kommit överens om att inte barn före 25 iallfall. Igår tänkte jag på en sak, ska man gifta sig innan eller efter man skaffar barn? Dels så tycker jag att mina barn ska va med på bröloppet, men ändå så känns det bättre att skaffa barn efter man har gift sig. Min mamma och pappa gifte sig innan dom skaffade barn. Undrar varför jag ens kom att tänka på det, det är ju några år kvar. Jag blir ju bara 18 iår. Va tiden går fort! Kommer ju ihåg när jag va 14år och det känns inte som 4år sen. Allt va så annorlunda då mot vad det är nu. Nu har man ju mognat mer och en del har flyttat hemifrån. Då hade man ju inte tanken på att flytta hemifrån men nu är det ju ganska vanligt. Då körde man moped men nu åker man bil och får snart ta körkort.

Nu ska jag ringa till charlotte's och hoppas på att jag får praktik där! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback