Bilder från nyår





Va den verkligen såååå liten Alexsandra? :o




Haha jag ser typ ut som en kines på bilden!

Vi började dricka här hemma lite, spelade pyramiden och testade även vårat nya fia med knuff fast med snapsglas. Trevligt va det! Vid halv elva ungefär så drog jag och Alexander till Alexsandra. Stackars älskling som var sjuk och inte orkade följa med. Hos Alexsandra spelade vi något kort spel, de va kul. Sen vid tolv så skulle vi dra ner till torget då märkte vi att någon hade haft sönder hennes dörrhandtag, hur man lyckas med det är ett mysterium. Haha! Den personen ryckte nog väldigt mycket i det iallfall. Men på torget var det inte så mycket folk alls så efter en stund drog vi in till Alexsandra igen och firade vidare! Kul hade vi iallfall! Kom inte hem alltför sent. Halv två kanske. Gick och la mig nästan direkt. Tack för en kul kväll!

Kommentarer
Postat av: alexsandra

hahahaha, vissa bilder kommer jag inte ens ihåg xD

och mitt dörrhandtag.. RIP på den :(



tack själv för en sjukt galen och rolig kväll! :D

2010-01-03 @ 04:07:04
URL: http://alexsandraolsen.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback