4/1

Det där med att jag hade hoppats på att det inte skulle bli värre med febern, ont i halsen och förkylningen kan jag nog glömma. Känns som det bara blir värre och värre. Men en sak jag hatar när man är snorig är nät man bara är tät i en näsborre och den andra kan man andas normalt med haha. Har legat i soffan hela dagen, med täcket. Hur gött som helst. Har nyss kollat på två program av bondi beach, en av världens mest populära stränder. Skitbra är det! Nu är det två avsnnitt av Jerry Springer på tvn som jag ska kolla på tänkte jag, haha det är ju för bra. Killar/tjejer som berättar saker för sin pojk/flick-vän. Typ som att dom har legat med hans/hennes bror eller syster. Så jävla kul att se när dom erkänner. En gång så va det en pappa med och han erkände att han hade haft sex med sin dotter, blää. Sen friade han till henne i programmet. Normalt? Nej! Fast hon sa nej, men ändå?! Hur kunde hon ens tänka tanken att göra det med sin pappa? Jaja, snart så ska jag laga om jag orkar få i mig någon mat.


Några av Kenzas skor!
Min favorit är nog den med nitar och platå. Sjukt snygg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback