26/1

Sitter och har turism och spelar bouncing balls. Haha typ alla i klassen nördar det. Igårkväll fick jag och Andreas för oss att laga köttgryta för vi blev sugna på det. Så vi åkte till ica och köpte alla saker som behövdes. Sen lagade vi det. Hur gött som helst! Mums! Efter det gick vi och la oss nästan direkt. Kunde sova lite bättre men va vaken stor del av natten ändå, vad är det med mig? Denna gången snarkade Andreas knappt. Bara en liten stund. Men jag va törstig så va de varmt och den jävla gatubelysningen lyste rätt i ansiktet. Haha jag blir galen på den lampan! Imorgon ska vi redovisa vårat case med naturbyn för han som äger det. Blir nog bra. Vi har ju kommit på mycket bra ideér. Idag känner jag bara för att lägga mig framför tvn med massa godis, skulle inte sitta fel!

GE MIG!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback