25/1

Hejsan!

Sitter hemma hos Andreas syster och är hundvakt. Hon skulle till Säffle och byta bil så vi är här och passar deras hund en stund. Har vart och besiktat Markus bil, den gick igenom. Funderar på att ha ett sommarjobb. Så att jag kan betala körkortet och så. När hans syster kommer tillbaka ska vi nog hem och laga mat sen vet jag inte vad det blir. Ikväll ska jag iallfall ta mig en lång varm dusch sen blir det väll att lägga sig framför tvn. Andreas pappa skrev till Andreas förut att han hade hittat en soffa på jysk som såg bra ut. Han frågade vad Andreas tyckte om den. Jag tyckte den såg bra ut.

Den är det! Tyckte de va rätt okej pris med. 2900;-
Hans pappa kommer säkert köpa den till honom, bortskämd! ;)
Fast den gamla soffan är ju sönder så vi har lagt filtar på den så det behövs nog.

På fredag blir det att äta lite mat och sen bowla med lite brudar! Kommer bli kul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback