2/1

Hejsan!

Orkade inte blogga någonting igår på grund av flera anledningar. Det berodde inte på att nyårsafton firades för hårt utanför att jag har börjat med viktväktarna. Okej jag va ganska sliten sen nyår men inte så farligt som jag trodde att jag skulle va. Igår började jag iallfall med viktväktarna och det har gått bra. Fast kroppen märker ju av att vissa förändringar har skett. Jag fryser, är iskall om händerna, har huvudvärk, känner mig trött och har nästan ingen ork alls. Jag får äta 18 points om dagen, hitills har jag ätit tre som var min frukost och bestog av fyra knäckebröd med smör och ett glas vatten. Kul frukost va? ;) Ska försöka få med älskling till ica och handla för vi har nästan ingen mat alls här hemma och jag börjar få slut på vad jag kan äta. Så här ska handlas nyttiga, fettsnåla saker! Uppdaterar nog lite senare :)

Kommentarer
Postat av: Marieke

haha, jag börjar o banta när jag kommer hem ist.. för mkt gott här haha!

2010-01-02 @ 21:02:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback