18/1

Hejsan, sitter på skolan och mår inte alls bra. Är förkyld och vill bara hem och lägga mig i soffan under täcket. Vi har turism nu och pratar om praktik. Ska ringa dit som jag vill ha sen. I lördags brann det i Åmål, dalbo båtar. Hela byggnaden ligger på marken. 150 båtar stog därinne för det är massa som ställer in sina båtar där över vintern. Vi åkte dit och kollade och det stog i lågor. Men sen fick vi åka därifrån för dom skulle spärra av. Då ställde vi oss på torget men då kom en polis och sa till oss att åka hem för röken va farlig. Har aldrig sett så mycket rök i hela mitt liv, hela himlen va svart av röken. Vi skulle stanna inne tills dagen efter sa polisen. Men sen hade vi hört att man inte skulle gå ut på hela söndagen, fast det gjorde vi ändå. Kollade va det var för mat idag och de va baconsås och pasta, låter gött iallfall! Vill att klockan ska bli halv tre så jag kan åka hem och lägga mig i soffan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback