13/1

Hejsan

Sitter i datasalen i skolan och har turism. Vi ska komma på olika paket som naturbyn kan ha eftersom vi jobbar med naturbyn nu. Det är okej, finns ju saker som är roligare. Vi ska komma på fem paket var och jag har bara kommit på två än så länge. Men det är inte så svårt att komma på paket tycker jag. jag har väll bra fantasi antar jag haha. Grattis älskling till körkortet! han blev så glad när han klarade det. Tankade full tank åt han igår för jag lovade han det när han hade klarat körkortet. Så vi va ute till halv elva ungefär igår. Tog bilen till skolan gjorde vi med. Men nu är jag ganska fattig, 63 liter bensin gick det i tanken ungefär och det blev 780;- inte billigt med bensin! Vi ska säkert ut med bilen idag igen fast jag måste kolla på en film för engelskan med. Har ju denna boken kvar så ladda jag ner filmen så ska göra den sen. Har inte haft något internet hemma så har inte kunnat skicka in den ändå under lovet. Får nog åka och handla lite också, börjar bli dåligt om mat hemma. Gick och la mig med blött hår igår så såg ut som jag hade krulligt hår imorse. Tur att plattång finns säger jag bara! Ska nog ha min praktik på Charlottes i Säffle istället förresten. Va ju på ett hotell förra gången så vill göra nått med äta denna gången. Ska fortsätta här nu! :)

Kommentarer
Postat av: alexsandra

du får hälsa grattis :)

2010-01-13 @ 13:21:48
URL: http://alexsandraolsen.blogspot.com/
Postat av: Jennie

de ska jag :)

2010-01-14 @ 13:47:47
URL: http://jeeenie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback