11/1

Hejsan

Sitter just nu hos Andreas syster. Han skulle göra massa test inför teoriprovet till körkortet imorgon. Han har även uppkörningen då. Lycka till älskling! Hoppas han klarar de nu då. Idag så åkte jag till skolan helt i onödan. Vi skulle jobba hemifrån, men jag fick inte det smset från våran lärare så jag åkte dit ändå. Gissa om jag blev sur. Så jag tog bussen till Åmål 9.35 när jag kom hem la jag mig i soffan direkt och kollade på tv och sov en stund. Låg där till sex ungefär, haha lat! Sen kom älskling hem så då drog vi till hans syster. När han är klar ska vi till ica och handla. Blir Karlstad någon dag med, bio och gå i affärer. Mysigt! Vet inte när det blir än men hoppas att det blir snart. Senare ska jag förhöra Andreas inför körkortet. Och hoppas även på att vi hinner med att mysa i soffan! Imorgon börjar skolan på riktigt. Blää, kan gärna ha mer lov. Men men det är som det är. Skriver mer imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback