11 underbara månader idag ♥

Sitter nu i skolan och i princip väntar på att tiden ska gå. Hoppas på att Andreas får sluta tidigare så att jag slipper åka buss hem. Idag är det ingen vanlig dag för idag är det en speciell dag.

Blev väldigt liten bild men ni ser nog vad som står! Så idag hoppas jag på att vi ska laga någon god mat. Sen bara mysa. När jag kommer hem ska jag göra klart en sak i engelska, hoppas på att det inte tar alltför lång tid men jag har inte så mycket kvar så. Igår satt jag till elva med den ungefär. Satt med den i typ fyra-fem timmar, skrev 4 sidor så hoppas att jag inte behöver skriva så mycket mer nu. Känns härligt att det är torsdag. Imorgon är det fredag och det känns ju ännu bättre. Sova ut, slippa skolan och göra vad man vill på dagarna! Snart ska jag väll ta bussen till station för jag orkar inte vänta på att Andreas ska sluta. Adios amigos!


Kommentarer
Postat av: jennifeer

Öj, klicka in på min blogg, och kolla på klänningen som är grå med paljetter fram skulle det va nått att partaja med i sthlm? behöver beställa den typ nu i såna fall ;D give me your point.

2010-01-15 @ 03:26:29
URL: http://jenncos.blogg.se/
Postat av: Jennie

den va ju snygg Jennifer :)

2010-01-18 @ 08:33:43
URL: http://jeeenie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback