Söndag

Känner mig rätt så pigg idag. Känns knappt att jag drack igår. Skönt! Hade roligt igår! Först var vi hos Emma. Gick därifrån kanske halv tolv. Sen vidare till stan. Där gick vi in på harrys. Så nu har man vart där med! ;) Förväntade mig faktiskt mer av harrys. Trodde det skulle va roligare. Om man var på nedervåningen hörde man bara babbel babbel babbel, och på övervåningen musik. Det var som roligast när jag precis skulle hem! Då stog vi och dansade på dansgolvet. Va hemma runt ett så blev inte så sent. Dom sjöng för mig också, haha! Men det var en bra kväll! :) Bilder kommer, nu ska vi handla lite. Ska göra någon god mat ikväll och bara mysa framför tvn!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback