Helgen

Herregud vilken helg! Nör jag väl skulle ta bussen till Säffle i fredags så hittade jag inte mitt leg! Fick panik och letade överallt. åkte till vårdcentralen och frågade om dom hade hittat nått men det hade dom inte. Åkte hem igen och letade vidare, lyfter på ett papper och gissa vad som ligger där! Blev irriterad på mig själv haha. Andreas kör mig till station, missade bussen så fick ta ett tåg. Men vlken tur jag hade. Springer från bilen till tåget i högklackat och en kort klänning. Sen hör jag att dom visslar sådär (att dörrarna ska stängas) och jag hinner precis innanför dörren på tåget sen stängs dörrarna. Vilken tur! Så det var stressigt! Gick till harrys där tjejerna satt och åt. Sen drog jag och Emma till hennes lägenhet. Då kommer hon på att Linn som sitter kvar på harrys har hennes nyckel. Men dom kommer till Emma strax efter. Sen äntligen så kunde vi sätta oss ner och ta det lugnt och börja dricka. Vid halv elva - elva drog vi till harrys igen. Vi hade köpt förköp så vi slapp stå i kö. Där köpte Emma en drink som jag fick haha. Sen dansade vi loss. Men det roliga måste ju tyvärr ta slut någongång så Andreas kom och hämtade mig sen när klockan nästan var ett. Men gud va roligt det var! Behövde verkligen det, tack! ♥ 

Igår så åkte vi mot Jönköping för att köpa en bil. Så nu har vi en v70. Var ca 2 mil från Jönköping. Åkte vid 13 ungefär och va inte hemma förrän nästan 22. Tog ca 4 timmar dit och sen på hemvägen stannade vi på mc donald's och åt. Haha det var roligt! Skrattade nog åt alla som var därinne. Dom andra kom med såna roliga kommentarer! Idag så funderar vi på att dra till Karlstad. Andreas vill till biltema och jag vill gå i affärer. Hoppas vi gör det! Förresten så är jag sååååååhär sugen på att tatuera mig nu. Får nog bli en snart! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback