4 augusti

Va alldeles för trött för att blogga igår. Men vi har haft det skitskoj i Skara iallafall! ;) Innan vi skulle hem så åkte vi till ett litet köpcenter. Killarna skulle in på jula så jag och syster gick in på en klädaffär. Fick mig ett par spetstrosor! Och syster köpte en t-shirt och en parfym. Bilder kommer! Tänkte göra mig iordning nu sen ska jag och syster gå ner till stan och kika lite.

Vet ni vad jag gjorde igårkväll?

BLACKHEAD!
Känns mycket fräschare!

Nu ska jag göra mig iordning sen ner till stan! :)


4 dagar kvar! :D


Kommentarer
Postat av: Alexsandra Olsen

najs jennie :)

snart är det du som är kärring ;)

2010-08-04 @ 11:55:56
URL: http://alexsandraolsen.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback