02.01

Jo jag lever allt, har inte haft tid att blogga bara. I fredags åkte vi till Säffle för att kika lite. Regnade som tusan. Men det slutade sen. Träffade Emelie och pratade med henne. Idag eller igår kanske man ska kalla det när klockan har slagit över tolv? Så va jag med Marieke. Vi drog till Säffle och va med massa brudar! Jag missade bussen så Mariekes pappa fick köra mig. Och slutligen så hade jag ingen nyckel in för den tog jag inte med mig. Så jag fick klättra upp för brandstegen för balkongdörren var öppen. Jag ju nätt och jämt att jag nådde upp. Men jag skulle upp och det kom jag också! ;) Har nyss åte lite och kollar på tv nu. Väntar på att Andreas ska komma hem! Skriver mer imorgon! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback