Bara för att jag har lite tråkigt ;)

Du heter: Jennie Vestlund
Smeknamn: Har jag ens något? Vet att min syster kallade mig nennie när vi va små. Annars är det väll Jennie som gäller tror jag.
Hur imponerar man på dig: Genom att va glad, rolig & lite crazy! ;)
Brukar du skratta för dig själv: haha ja om det är något roligt så, eller om jag tänker tillbaka på någon rolig sak som hände
Vad står det i ditt senast inkomna SMS: Jannike (syster): påväg, de haglar :O
Var bor du: Åmål
Trivs du där: Först ville jag inte flytta dit, men Andreas hade ju frågat mig om vi kunde flytta ihop. Antingen så vi ju han tvungen att flytta till Säffle eller jag till Åmål. Han ville inte flytta till Säffle och jag ville inte flytta till Åmål. Men tillslut så fick jag ge med mig. Så jag flyttade hit och nu trivs jag riktigt bra!
Äger du några Converse: Nej det gör jag inte
Är du allergisk mot något: Ja det är jag, pollen, stjärnfrukter & nyklippt gräs
Nästa mål i ditt liv: Nå min målvikt
Hur svarar du i mobilen: Hallå
Vem ringde du senast: Mamma
Antal timmar sömn i natt: 9 kanske? Kommer inte riktigt ihåg när jag la mig
Sov du ensam: Nej, det gör jag aldrig
Brukar du komma i tid: Ja oftast
När mår du bra: Just nu; när det är sommar och 25grader och man kan sitta ute på balkongen och ta en iskall cider/öl
När blev du fotad senast: Igår tror jag, Andreas tog kort när jag inte va beredd
Hur känner du dig nu: Att jag vill att klockan ska gå fortare så att det är lördag
Vanligast färg på dina kläder: Dom flesta skulle nog säga svart men här får jag nog va lite annorlunda, för kanske ett år sen bestämde jag mig för att inte köpa så mycket svart. Utan någon annan färg istället. Lite mer färgglatt. Så jag har faktiskt inte så mycket svart. Men däremot så får jag nog säga att jag har mest blått. Vet inte varför, det är ju inte min favoritfärg
Vad saknar du: Lätt fråga, SOMMAR!
Hade du en bra kväll igår: Ja det hade jag, fast jag va trött så jag somnade i soffan sen haha
Favoritdryck på morgonen: Oboy eller juice
När brukar du oftast gå och lägga dig: Det varierar från dag till dag, bland har jag lust att lägga mig senare även om det är skola dagen efter. Brukar ligga i sängen och kolla på tv till tolv-halv ett ibland. Men på vardagar när det är skola dagen efter brukar det bli runt tio-elva. På helger blir det när jag är trött, blir oftast senare då
Sysslar du med någon idrott: Nej det gör jag inte, men jag försöker gå ut och gå ibland 
Är du nöjd med ditt liv: Mitt liv är jag väll nöjd med men mina val här i livet, njaa. Skulle kanske ha bytt till estet musik när jag hade chansen. Och så skulle jag faktiskt ha sparat pengar till körkortet.
Är du bortskämd: Nej det är jag inte
Vad gör du i morgon: Drar till Elmia!
Vad är det värsta du vet: Folk som ljuger, massa äckliga kryp, spyor, folk som inte ens känner en men som pratar skit om en, finns säkert nått jag har glömt
Vad längtar du till: Summer, och imorgon!
Har du bra vänner och äkta vänskap: Ja ♥
Vad använder du för shampoo: Jag kör på billigt, euroshopper! Fats till balsam kör jag VO5
Hur gammal är du: snart 18, jag längtar!
Gröna eller röda äpplen: Jag äter inte äpplen, men om jag måste välja så får det bli gröna
Gillar du golf: mini golf är kul, det spelade vi massor i somras
Vilken tid gick du upp idag: typ tio
Har du sovit i din egen säng i natt: Ja det har jag
Har du strumpor på dig nu: Ja
Är det okej att gråta: Klart det är
Vad skulle du göra om du vann en miljon: Jag har funderat på det men jag vet inte
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder: Verkligen inte
När går du upp ur sängen en helgmorgon: tio-elva
Vill du gifta dig: Ja det vill jag
Vill du ha barn: Mer än något annat
Solar du ofta: Ja om det är sommar så
Är du bra på att laga mat: Jag försöker iallfall ;)
Är du flygrädd: Ja det är jag, det är läskigt!
Hur vig är du: typ 0%
Är du musikalisk: Näee
Vad dricker du helst när du är törstig: Vatten!
Tror du på ett liv efter döden: Ja det gör jag
Tycker du om sushi: Har aldrig ätit det
Vad äter du helst när du ser på film: Godis, chips, popcorn
Bor dina föräldrar tillsammans: Nej
Har du tandläkarskräck: Nej
Senaste låten du hörde: Jason Derulo - In my head

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback