Tänker på er ♥

Förlåt för dålig uppdatering idag men jag har en väldigt bra anledning!

Några som jag & Andreas känner va med om en singelolycka ungefär kl.17 på lördagen. Vi åkte efter och alla fick åka till sjukhus. Två stycken gick det bra med men dom andra två är det allvarligare för. En fick inre skador och den andra var medvetslös och har flyttats till Uppsala. Känns hemskt att jag såg allting. Livet är orättvist. Men jag hoppas att alla kommer att må bra och jag hoppas att jag vet hur det går med dom snart! ♥

Kommentarer
Postat av: Jannike

Usch!vilken chock de måste ha vart för dig och andreas att se dom ligga där!Usch va hemskt stackars dom tycker riktigt synd om dom just nu!Får hoppas på de bästa!Hoppas att de går bra med dom alla!Och hoppas att du snart får höra hur de är med dom så du kanske kan få dig en lite blund!Tycker iaf synd om dom och hoppas att dom alla får de bra!<3

2010-04-18 @ 02:17:17
URL: http://veestlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback