Sjuk :(

Är hemma idag för att jag är sjuk, orkar verkligen inte vara sjuk nu. Skulle ju haft nationella prov i engelska idag och sen ett svenskaprov. Vill bli frisk nu! Har världens förkylning och känner mig inte bra alls. Hoppas att jag blir frisk snart. Tänkte kika lite efter snygga klänningar. Något för att pigga upp mih själv iallafall haha! ;) Sitter just nu och nördar bubble spinner på facebook. Fastnat för det spelet tror jag.

Idag ska Marieke operera sig och jag hopps att det går bra, skickade iväg ett sms till henne förut. Hon skulle höra av sig sen när hon var klar. Funderar på om jag ska ta mig en dusch. Låter ganska så gött faktiskt! ;) Kom på nyss att det är andra avenyn idag, wihooo! Så himla bra! Nu får det bli en dusch sen ska jag ******** ***************** Ni får inte veta! Än! ;) mohaha!


Kommentarer
Postat av: sandra

Nää vi har nationella prov imorgon :)

2010-04-28 @ 13:54:22
URL: http://sanilicious.blogg.se/
Postat av: marieke

va söt du är som tänker på mig :)<3

2010-04-28 @ 17:46:25
Postat av: Jennie

aa, men trodde vi hade de idag eftersom andreas och adam sa till mig att alla tvåor hade det idag men dom har ju engelska A haha :) visst är jag! ;) <3

2010-04-28 @ 19:56:41
URL: http://jeeenie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback