Onsdag

Kom nyss hem från Säffle, va dör och kollade i lite affärer. Men kom hem med ingenting. Sen kikade jag lite på netto och kom ut med en balsamflaska, kul! ;) Haha. Andreas är och hjälper sin syster med bilen och det är meningen att jag ska plocka bort här. Orkar inte! :( Men det är nog lika bra att jag gör det. Inte så mycket att plocka bort sån tur är. Andreas har jätteont i nacken med, vet inte vad det kan va. Eller det är en muskel mellan nacken och axeln. Det va lite bättre förut än vad det har vart dom senaste dagarna. Men sen blev det värre igen. Idag är en sån där dag som jag bara har lust att köpa massa godis och inte göra nånting. Ikväll är det iallafall andra avenyn! Har kollat lite på kattungar på blocket, så söta! Riktigt sugen på en men får se hur det blir.

Dom är här för att stanna nu läste jag nyss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback