Godmorgon

Har inte sovit så bra inatt, katten skulle ju ligga ovanför mitt huvud men det fick hon inte! ;) Just nu sitter jag och äter frukost. Om någon minut ringer Andreas väckarklocka så då får vi se om han orkar gå upp haha. Idag så ska va ha HLR (hjärt och lungräddning) det ska faktiskt bli intressant. Tror att vi slutade tidigare idag med. Så det är ju inga fel! :) Igår så kollade vi på Alice i underlandet. Kan inte förstå att alla tycker det är dålig. Jag tyckte den va bra! Där ringde Andreas klocka, skulle tippa på att han ligger och drar sig en stund! ;) Och vad rätt jag hade!


Jag idag!

Han orkade sig visst upp nästan med en gång! Snart bär det av mot Säffle för en dag i skolan och träffa mina underbara classmates again! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback