Fredag

Godmorgon!

Kände inte alls för att gå upp ur sängen imorse, men efter att jag fick reda på igår att jag hade 19% frånvaro så var jag nog illa tvungen! Tänkte göra lite turism som jag ligger efter med. Tre kapitel, ca 20 på varje kapitel som jag har kvar. Idag är det fredag och det känns skönt. Fast har ju en del skolarbete som jag ligger efter med så blir nog lite plugg i helgen om jag ska hinna göra klart det innan vi går ur. Vi går ju ur om 6 veckor och 6 dagar, fast bara tvåan. Men nästa år är det studenten som gäller. Längtar! I maj ska vi ju åka vänern runt måndag-fredag. Satt och tänkte på det lte igår. Nu har jag hela tiden trott att det kommer bli kul. Men igår tänkte jag: Men tänk om det inte blir så kul ändå? Det är ju inte semester, det är ju skola. Sen är vi 12 tjejer i klassen, bara tjejer! Vi kommer ju bli irriterade på varann och börja tjafsa om massa små saker. Men det märks väll hur det blir. Sen har vi våra två klassföreståndare med oss, Jeanette och Stefan. Kul för Stefan, ensam kille! ;) Men överlag så tror jag nog att det blir rätt kul ändå, vi har ju väldigt kul tillsammans. På tal om något helt annat, igår när jag rakade mina ben så råkade jag skära min över hälen. AJ! Men Andreas fick plåstra om mig! ;)

Nu sitter jag i datasalen med Jennifer och ska faktiskt få någonting gjort, som jag inte har fått dom senaste 40 minutrarna (stavas de så?) haha, ja ni fattar nog.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback