Duschen nästa, sen göra sig iordning

Nu ska jag hoppa in i duschen, efter det blir det att göra sig iordning.
Klockan två ska vi till Andreas syster Cecilia och äta god påskmat! :)
Senare kommer syster hit (!!!:D) Hon skulle till pappa och äta påskmat där, hade jag bott närmare hade jag nog också ätit där, men men det är som det är! Men jag klagar inte att äta hos Andreas syster, hon lagar jättegod mat! Har grejjat med systers blogg sen igår kväll, blev några timmar men det blev ju bra. Total renovering.
Check it out here! Blev väldigt nöjd med headern. Den blev fin tycker jag. Nej nu ska jag koppla i ljudet så att jag kan lyssna på musik när jag duschar.

Kommentarer
Postat av: Syrran din

JAAA:D

Bloggen blev jätte bra:)

2010-04-02 @ 13:36:22
URL: http://veestlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback