Dusch & göra mig iordning

Idag är det Fredag och det känns väldigt skönt. Och så är det ju Valborg vilket för min del betyder utgång. Hoppas att det är många som ska ut idag så det blir ös! :D Andreas har vart borta i Lidköping och köpt en bil. Han sålde ljudet billigt så han var och hämtade en bmw. Helt okej! Iaf för det priset! ;) Nu ska dom göra iordning den för ikväll, städa och koppla lite ljud och sånt. Jag ska in i duschen en snabbis sen ska jag göra mig iordning sen ska jag börja dricka tänkte jag. Sen vid åtta ska vi dra ut med bilen. Blir nog en rolig kväll skulle jag tro. Men problemet är vad jag ska ha på mig? Hm... Får rota fram något. Lägger ut en bild sen! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback