Buuu för telia

Kom hem för en stund sen och nu sitter jag och käkar lite! Ser ut som om att det ska börja regna vilken sekund som helst. Jag vill ha sooool! Va en ganska slapp dag i skolan. På samhällen satt vi ju bara vid datorn, sen hade vi idrott, engelskan och svenskan kollade vi på film. Så nu tänker jag säga något som jag längtat efter!
NU ÄR DET LOV!
Sådär! ;) Det ska bli hur skönt som helst! Slippa gå upp vid sex, göra sig iordning, dra till bussen och va i skolan hela dagen. Ska göra klart lite saker i turismen som jag inte är klar med. Inget svårt så det är nog inga problem. Har ett paket att hämta ut med, undrar va de kan va? Inget roligt direkt, mitt trasiga internet. Som jag måste lämna in i en telia butik för att få ett nytt. MEN en sak jag tycker är konstig som jag måste påpeka. Jag skickade in mitt för att det skulle lagas. Efter några veckor fick jag en lapp tillbaka att jag kunde laga det för 600;- eller få tillbaka det för 150;- eller att dom skrotade det. Andreas kompis hade berättat för oss att hans syster hade lämnat in det i en telia butik och fått ett nytt direkt, UTAN ATT BETALA! Så jag tänkte att det är ingen idé att jag lagar det för 600;- när jag kan få ett nytt direkt utan att det kostar mig ett öre i butik. Så jag ska hämta ut det och när jag är i Karlstad nästa gång får jag väll få ett nytt då. Blä vad sur jag blir!

Nu ska jag äta klart sen ska jag nog städa lite här hemma! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback