Andra avenyn sen sova

Älskling lagade mat åt mig idag, fast jag hjälpte till lite. Men det mesta gjorde han. Gött va de! Fick min favoritmat nu när jag är sjuk hihi! :) Har inte orkat göra så mycket idag. Känner mig så himla sliten! För tillfället är förkylningen lite bättre. Hoppas den är borta tills på fredag. Kanske blir ut då, är ju valborg! Måste firas haha! ;) Ska bli gött med helg så att man får sova ut. Hoppas på fint väder nu i helgen! Vi hade visst nationellt prov imorgon, va Andreas och Adam som sa att alla tvåor har nationellt prov i engelska idag men dom har ju engelska A. Vi har ju engelska B. Då missade jag inte det iallafall! Hoppas det går bra på det nationella, det behöver jag. Ligger efter lite i engelskan. Jaja nog pratat om skolan för det är inte direkt intressant. Undrar vad jag ska ha på mig om jag ska ut på fredag? BIG PROBLEM! Det är alltid den svåra frågan ;) Nått kan jag nog rota fram i min garderob. Blä nu börjar jag frysa. Ska krypa ner under täcket och kika på andra avenyn med en choklad (jag lovar, man får äta godis när man är sjuk) Rätt bra att va sjuk ändå för då har man nått att skylla på! :D

Vägen dit är ganska lång, den kommer bli jobbig. MEN jag vet att jag kan om jag vill. Jag ska bli smal...

Godnatt ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback