9/4

Godmorgon!

Idag fick jag sova länge, men kan bero på att vi inte gick och la oss förrän klockan 4! ;) Vaknade av att Andreas mobil ringde. De va han bror så nu har do dratt iväg till Karlstad, fast en bit innan. Dom skulle kolla på något bilbygge tydligen. Andreas hade lovat att han skulle följa med. Men förhoppningsvis så tar det inte så lång tid. Själv så tänkte jag äta lite frukost och göra mig iordning sen gå ner till "stan" och kika lite. Får väll se om jag hittar något roligt. Hade Hanna Andersson & Sandra Nilsson på besök igår. Dom kom runt tolv och så körde vi hem dom till Hanna vid kvart i tre ungefär. Dom vågade inte gå hem för dom va rädda för våldtäktsmän! ;) Haha, ja vi hade ju kul iallfall. Satt och pratade lite och sånt. Sen spelade jag kort med Andreas och hans kompisar. Neger och president som v har nördat i några dagar nu! Sen blev det att lägga sig och sova. Jag somnade rätt så snabbt! Nu ska jag göra iordning mig & äta frukost sen dra mig ner mot stan! Måste bara testa Lady gaga frisyren idag! hihi, undrar hur det blir!

Jättefint väder ute idag, det gillar jag! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback