22/4

Hemma från skolan idag också, det blev bara värre när jag va där igår. Så var det för Andreas också. Så vi kände bara för att vara hemma. Har nyss vart nere och köpt balsam så tänkte snart duscha. Operationen på Alexander igår gick bra. Dom hade försökt väckt han men då ökade trycket i huvudet så dom fick sluta. Dom ska prova igen när svullnaden har gått ner. Han har ju rört armar och fötter. Plus att han har mindre blod i huvudet. Så det är positivt, fortsätt så Alexander! Alla tror på dig! Vi Vet att du klarar detta. Det va svårt att hålla emot tårarna igår när jag såg vad hans pappa skrev på facebook.

"Till alla som ger alexander sitt stöd, ni har ingen aning om hur mycket det betyder för oss. När jag läser på facebook och ser alla vänner vår son har är det inte fritt för att en gråter. Till alexander mamma och pappa älskar dig, puss och kram"

Får fortfarande tårar i ögonen och rysningar när jag läser det. Blir mycket om Alexander nu, men det är nästan det enda jag tänker på.

Nu tänkte jag duscha, sen får vi de vad det blir! :)
Ny dag, nya möjligheter! Även för dig Alexander! Snart kommer du få se dagsljuset igen :)

Jag gillar vo5!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback