16/4

Godmorgon... snaaaark...

Blev ingen skola för min del idag, men ska dit sen för jag har körkortsteori vid halv tre. När filmen va slut igår så gick jag och la mig. Läskig film säger jag bara! Vågade inte ens gå ut till tvättstugan ensam. Somnade hur skönt som helst för jag va så trött. Sen tvär vaknar jag, så är jag ensam i lägenheten? Ropar på Andreas och får inget svar. Då kollar jag ut genom fönstret och ser att bilen är på. *Ringer Andreas*
Jag: Vart fan är du?!
Andreas: Men jag sa ju att vi skulle till Karlstad, du ville ju inte med
Jag: Va? Nu? Klockan är två på natten!
Andreas: Ja men han kunde bara nu bla bla bla...
Tydligen så hade han pratat med mig men det har jag inget minne av. Hade sagt att jag inte ville med och att han skulle stänga dörren haha. Men jag följde med ändå, trött som tusan! Kom inte hem förrän halv fyra imorse. Usch! Så jag va inte så jättesugen på att gå upp klockan sex, göra mig iordning och sen åka till skolan. Andreas ska köra mig till Säffle sen så att jag kan va med på körkortsteorin. Gick dåligt med bussar den tiden jag ska dit. Sen så kommer Marieke hit och ska sova här inatt! :D Imorgon är det vårmarknad också så blir nog att vi går runt på den lite. Nu tänkte jag göra nudlar, mums! Sen ska jag göra iordning mig lite. Får se vad vi hittar på idag, något roligt blir det ju! ;)

En bild på Marieke!

Jag & Marieke för typ... 1 år sen! :)
Kolla mitt korta hår :O

Idag fyller Linn i min klass år, så grattis till henne! ♥

Kommentarer
Postat av: Linn

Tack, va go du är :)<3

2010-04-16 @ 12:24:55
URL: http://linnmaria.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback