15/4

Såg att mitt mobilinlägg inte hade kommit ut? Hm... Stog inget jätteviktigt, bara att jag satt på tåget till Karlstad. Råkade försova mig imorse också, så fick ta ett senare tåg. Åkte direkt till Anna när jag kom fram, blev jättenöjd med resultatet, som alltid! ;) Blev ljusare än vad både Jag och Anna trodde. Men det gjorde inget! Kikade i lite affärer, hittade massa fint. Men varför ska man bara hitta saker när man inte har pengar till att köpa något? När jag väl har pengar hittar jag ju nästan ingenting. Pappa ringde förut också och sa att mitt sim-kort till mitt mobila bredband hade kommit. Får det på måndag tror jag! :) Såg nyss att Andreas fixade klart bilen, va skönt! Nu är jag hemma och håller på att tvätta. Ska laga mat för jag är otroligt hungrig och så ska jag diska. Måste även plugga på prov som vi har imorgon i engelska, och så har jag ett i svenska. Hinner nog inte kika på andra avenyn idag heller. Får göra det imorgon!

Förresten så är det vulkanutbrott på island, så dom skulle stänga alla flygplatserna i hela Sverige. Troligen på grund av röken, eller? Får forska vidare i detta ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback