14 månader ♥

Kom nyss hem, Marieke hade tid på sjukhuset så jag följde med henne och tog en senare buss. Är hur trött som helst, får typ inte sova nånting på nätterna. Först sover jag hur bra som helst sen bara tvär vaknar jag och är hur pigg som helst?! Tog en pizza med Marieke & Sara efter att vi hade vart på sjukhuset. Blir så sur på bilar som ska krångla hela tiden också. Sa till Andreas vilken tid han kunde hämta mig på station så får jag ett sms tillbaka att bakaxeln har gått sönder, då tror jag att han skämtar först för han är sån. Men det gjorde han inte utan den hade gått sönder så nu har vi ingen bil heller. Så det va ju kul! Imorgon ska jag iallafall till Karlstad (tror jag) så att Anna kan göra slingor på mig. Kommer bli lite ljusare! Tror att det kommer bli bra :).

14 månader idag, jag älskar dig! ♥

Andreas är lite dragen på bilden och så ser han inte så glad ut ;)

Här ser han inte sur it iallafall, men lite full! haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback