13/4

Godmorgon!

Idag är jag duktig och är i skolan! Har turism hela dagen. Hittils har det bara krånglat. Internet funkade inte på våra datorer. Så vi har inte hunnit att komma igång med lektionen någonting än. Åkte bil till skolan idag så fick sova en halvtimme längre. Visste att Andreas skulle hämta mig efter skolan så tog inte med mitt busskort. När vi är framme kläcker han ur sig att han slutar tolv! (Jag slutar halv tre) Så vi får väll se hur jag kommer hem! ;). Får nog gå tidigare. Ringde Anna förut och kanske ska göra slingor hos henne på torsdag. Blir nog att jag följer med henne direkt till skolan på morgonen. Blir ljusa slingor isåfall, ska jag? Hon skulle ringa mig lite senare idag :).

Cool bild! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback